Ini rupa birthday cake yang saya dapat dari DH dan anak-anak pada 10 Jan baru-baru ini. Dah hampir separuh kena makan..hehehe..Anak-anak yang makan. DH langsung tak makan sebab dia bukan penggemar kek. Saya pulak bergantung kepada jenis kek. Kek yang terlampau berkrim memang saya tak minat. Saya lebih suka plain kek. Tapi yang paling saya minati Cheese Cake yang tak berapa berkrim. Birthday cake ini DH beli dari secret recipe. Ada nama dia tapi saya tak ingat. Yang memilih kek ini ialah anak sulong sebab dia dah pernah makan kek ni dan menurutnya memang sedap...sebab tu sekali hadap aje dah hampir separuh diorang berempat kerjakan..hehehehe..Saya hanya makan sedikit aje sekadar ambil hati DH yang susah payah membeli..Walaubagaimanapun terimakasih pada DH yang sentiasa mengingati kedatangan hari lahir saya setiap tahun...